sâmbătă, 9 iulie 2011

Turnul de fildes

N am nevoie de lumina
caci eu sunt lumina

dati mi tot intunericul din voi,
Umbre
sa l dansez in sus,
ca sus sa fie
numai lumina intunericului vostru.

sting sangele cu absint
si talpile cu seva radacinilor de plop
pentru luna-mi ce si framanta
esenta spartana
in spuma de soare.

alungati ma ca sa va fiu aproape
pentru a va dansa
in rochia cu fir de pacat
in orientul ce Clio,
nascuta din Dunare
nu l a avut.

Dar Eu,Erato
il voi avea.

...


Am nevoie de trupul acesta inchipuit.

...

ah
o sa ma inghititi asa
tuica spirtoasa din coaja de nuc
ca sa mi simtiti miezul denivelat
de acest corp respirat
de fum si alcool,
pe care l am nutrit
pentru voi,
plasma sangelui meu carmin
intru evaporarea
cu zambet din adevaratul steag de 12,
susul susurului de veac
scancind.

...


Nyx,Nyx
calauzeste-ne pe calea lui Helios.

Hebe, toarna mi din nectarul tau
cu formol pe veci.

tartarus,tartarus
venim sa ne absorbi.

Un comentariu: